Managed Services

Waarom Managed Services?

Hoe meer ICT-problemen, hoe hoger de factuur van uw ICT-leverancier zal zijn?
Brunel speelt hier anders op in! 

Wenst U de drempel tussen uw ICT-uitdagingen en uitgaven te verkleinen, dan zorgen Managed Services voor een win-winsituatie waar wij streven naar een maximale tevredenheid en dienstverlening voor een vast bedrag per maand, per gebruiker. 

Managed Services wordt aangeboden in modules. Aan de hand van deze modules kan het ideale pakket worden samengesteld afhankelijk van uw noden en de technische realiteit.
Na onze audit zullen wij samen met U aan de hand van het audit rapport het pakket van modules samenstellen, zodat U de service krijgt waar U behoefte aan heeft. 

Door uw systemen door ons te laten monitoren worden er problemen proactief opgemerkt en opgelost nog voor U ons moet contacteren.                            

Modules

Base

De start van uw Managed Services
  • - Helpdesk prioriteit
  • - Volledige PC Support
  • - Gebruikers ondersteuning
  • - Basis Documentatie
  • - Mobile Synchronisatie
  • - Antivirus inbegrepen
 

Hardware

Hardware Incident Follow-up
 

Server

Server & Services ondersteuning
  • - Fysieke Hardware Management
  • - Diagnostiek van probleem
  • - Support Calls
  • - Follow up van A tot Z
 
  • - Server Monitoring
  • - Device Management
  • - OS Support
  • - Updates
  • - Back-up Follow-up
     

Network

Uitgebreide Netwerk Monitoring
 

Cloud

Cloud diensten zonder zorgen
  • - Uptime Monitoring
  • - Health Monitoring
  • - Traffic Monitoring
  • - Netwerk Support
  • - Firmware Updates
  • - Geavanceerde Network Documentatie
 
  • - User Beheer
  • - Licentie Tracking
  • - Dienst Beheer
  • - Support Calls
  • - Monitoring
  • - Client Device Configuratie

Meer informatie?

Photo Kevin Stevens

Kevin Stevens

Teamleader ICT Infra - Projects, Services & Consultancy

k.stevens@brunel.net

+32 (015) 27 33 33