Brunel blikt stressvrij terug op vorig jaar

maandag 20 juni 2016

Tijdens de jaarmeeting van Brunel blikte managing director Sandra Schuerewegen terug op de evoluties van het voorbije jaar en gaf een inkijk in de stand van zaken voor 2016. Behalve op de jaarcijfers en de interne veranderingen binnen het bedrijf lag de focus dit jaar op burn-out preventie. Florence Pérès, gediplomeerd mindfulness coach, kwam spreken over omgaan met stress en het voorkomen van een burn-out. De avond werd ontspannen afgesloten met een Braziliaanse BBQ.

“We gaan alvast beginnen, want onze anti-stress coach staat nog in de file,” opende Sandra Schuerewegen de jaarmeeting. Hilariteit alom en meteen was de toon gezet. Tijdens de presentatie overliep Sandra de jaarcijfers, de veranderingen binnen het bedrijf en de verwachtingen voor 2016.

Rode draad doorheen het verhaal is het langetermijndenken van Brunel. “We plaatsen niet zomaar mensen, maar we denken mee met de klant en spelen proactief in op veranderingen binnen de markt. We willen voor jullie, consultants, een goede werkgever zijn, onder meer door jullie ambities en carrièreplannen te helpen realiseren.”

Vervolgens behandelde Sandra alle nieuwigheden van het bedrijf, zoals de succesvolle Welcome On Board avonden, de nieuwe website, het nieuwe CRM systeem,  de laatste hiring updates, en ook de meest recente commerciële succesverhalen kwamen aan bod.

Na de traditionele jaarmeetingpresentatie, volgde mindfullness coach Florence Pérès met een workshop rond burn-out preventie en hoe je zelfbewuster met tijd kunt omgaan. “Het druk hebben, is vaak een excuus om niet te moeten kiezen.” Florence confronteerde het publiek meteen met enkele straffe uitspraken. Vervolgens ging ze na wat ons het gevoel geeft dat we het veel te druk hebben en wat we daaraan kunnen doen.

Sandra blikt met een glimlach terug op de jaarmeeting: “Na een uitdagend 2015, hebben we dit jaar een mooie start genomen. Tijdens de jaarmeeting mochten we een heleboel enthousiaste nieuwe gezichten verwelkomen naast de vaste waarden die ons bedrijf typeren. Dankzij déze mensen kunnen wij het verschil maken bij onze klanten. Ik ben erg tevreden over de evoluties binnen Brunel en zie dan ook mooie kansen voor de toekomst.”